вівторок, 11 листопада 2014 р.

Люди, які знають що роблять: Проект гіпер модифікованого Yamaha TMax

Одне з моїх нездійснених бажань. Мати власного двоколісного друга. І не аби якого - він обовязково має бути найкращим і не схожим на інші. Так мабуть думали автори наступного проекту. 
Автори проекту цього чуда -  Roland Sands Custom. Їхні  творіння є нетрадиційними і кожен є симбіозом  продуктивності і шаленого бажання людини довести себе до крайньої межі. Мабуть саме ці якості закладені в монстра, що раніше був  новим максі скутером Yamaha T-max 2012 року випуску з двигуном 500 кубічних сантиметрів. Але мало хто впізнає його зараз.
За будівництво цього красеня відповідальні троє конструкторів Ludovic Lazareth, Marcus Walz і  Roland Sands - саме їм компанія Yamaha довірила створити своє творіння "ще кращим" І звісно вони не дали себе засоромити, додавши стоковій моделі стрімкості ліній, як в літаку, зменшивши вагу і надали "мотоскутеру" особливого стилю. Тепер цей маленький транспортний засіб дуже сильно відрізняється з сірого потоку автомобілів і мотоциклів, завдяки ексклюзивним деталям і креативному дизайну.
Після огляду на кузов оригінального TMAX було вирішено викинути в смітник всю зовнішню обшивку і залишити тільки раму максі скутера. Вся відкрита проводка була ретельно захована і разом з елементами ходової частини закрита виготовленими на замовлення панелями. Рама залишилася недоторканою, хоча додалися деякі функціональні і декоративні елементи.
“People think I’m into cruisers but I’m more driven by dirt bikes and racers, but there is no way I’m letting the Hyper Modified TMAX go. I’ve got a scooter in my garage now – I didn’t think that would happen! ”

Далі було ще багато модифікацій. Закриття всіх внутрішніх частин металевими панелями від бруду і сміття, полегшення конструкції, викиданням декоративних елементів. В місцях доступу повітря воздуховоди замінялися сіточками, для максимального зменшення ваги.
Нарешті все дійшло до  нанесення порошкових покриттів фарби. Від носу до хвоста в атласно чорному кольорі з нанесеним графікою номером. Останнім доповненням стало шкіряне сидіння, зроблене Bitchin Rich, яке простягається від трохи нижче керма вздовж всієї рами до хвоста.

Ну і настав час тес- драйву у виконанні  Roland Sands? Дивимося відео нижче.  Хто сказав, скутери не круто?

Немає коментарів:

Дописати коментар